Retail&Agrobusiness

Evoluţia pozitivă a vânzărilor din România a susţinut creşterea grupului Carrefour în T1

Evoluţia pozitivă a vânzărilor din România a...

Autor: Cristina Rosca

14.04.2015, 00:05 229

Vânzările grupului francez Carrefour în România au crescut în primele trei luni din an în termeni comparabili (fără a ţine cont de expansiune) susţinând avansul postat de grupul francez în aceeaşi perioadă.

Cele mai multe pieţe europene, printre care România, Polonia, Spania şi Belgia, au susţinut avansul vânzărilor Carrefour în primele trei luni ale anului. Grupul a obţinut în această perioadă vânzări de 21 mld. euro, în creştere cu 6,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2014. Avansul like for like (fără a ţine cont de expansiune), unul dintre cei mai importanţi indicatori pentru consum, a fost de 3,2%, semn că revine apetitul pentru cumpărături după mai mulţi ani de criză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO