ANALIZĂ

Expansiunea Mega Image şi a celorlalte reţele de comerţ modern în Bucureşti a dus la închiderea a 2.500 de alimentare în patru ani

12 ian 2018 Autor: Cristina Rosca

♦ În Bucureşti existau la finalul anului trecut circa 8.500 de magazine care vindeau produse de larg consum, numărul lor fiind în scădere ♦ Mai exact, în perioada 2013-2017 au tras obloanele un sfert din totalul unităţilor, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung ♦ Capitala reprezintă peste 20% din vânzările totale de produse FMCG din ţară, adică peste 4 mld. euro. Ca număr de magazine însă, cel mai mare oraş din ţară găzduieşte doar 8,3% din total.

„Numărul de magazine din Bucureşti a scăzut constant în ultimii ani ca urmare a dezvoltării puternice a comerţului modern care a dus la dispariţia ali­men­tarelor tradiţionale“, spune Marius Căluian, directorul general al companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.01.2018

 
Cuvinte cheie:
mega image
, comert
, expansiune
, bucuresti
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide