Retail&Agrobusiness

Expansiunea Mega Image şi a celorlalte reţele de comerţ modern în Bucureşti a dus la închiderea a 2.500 de alimentare în patru ani

Liderul pieţei din Bucureşti este grupul olandezo-belgian Mega Image, care are aproape 600 de magazine dintre care 80-85% în Bucureşti şi împrejurimi.

Liderul pieţei din Bucureşti este grupul olandezo-belgian Mega Image, care are aproape 600 de magazine dintre care 80-85% în Bucureşti şi împrejurimi.

Autor: Cristina Roşca

12.01.2018, 00:08 1232

♦ În Bucureşti existau la finalul anului trecut circa 8.500 de magazine care vindeau produse de larg consum, numărul lor fiind în scădere ♦ Mai exact, în perioada 2013-2017 au tras obloanele un sfert din totalul unităţilor, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung ♦ Capitala reprezintă peste 20% din vânzările totale de produse FMCG din ţară, adică peste 4 mld. euro. Ca număr de magazine însă, cel mai mare oraş din ţară găzduieşte doar 8,3% din total.

„Numărul de magazine din Bucureşti a scăzut constant în ultimii ani ca urmare a dezvoltării puternice a comerţului modern care a dus la dispariţia ali­men­tarelor tradiţionale“, spune Marius Căluian, directorul general al companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO