Retail&Agrobusiness

Farmec Cluj: Exporturile au crescut cu 37% la opt luni

Mircea Turdean, directorul general şi unul dintre acţionarii companiei

Ne propunem pentru 2015 păstrarea aceluiaşi tempo de creştere a vânzărilor ca şi în anii precedenţi, cu atât mai mult cu cât pregătim lansări noi.

Mircea Turdean, directorul general şi unul dintre acţionarii companiei Ne propunem pentru 2015 păstrarea aceluiaşi tempo de creştere a vânzărilor ca şi în anii precedenţi, cu atât mai mult cu cât pregătim lansări noi.

Autor: Cristina Rosca

02.10.2015, 00:05 298
Producător local de cosmetice Farmec din Cluj- Napoca a deschis în sistem de franciză un magazin monobrand în Barcelona, ajungând astfel la o reţea proprie de 13 unităţi din care şapte în afara graniţelor ţării. Toate magazinele din străinătate sunt operate de parteneri, cel din Barcelona având în spate firma Mercatrom Alimentacion SL a unei familii de români, Doru şi Crina Roşu.
 
Acesta este primul magazin Farmec din Spania, compania având unităţi în Franţa (una singură), Grecia (trei), Ungaria (una) şi Emiratele Arabe Unite (una). Reprezentanţii Farmec nu oferă detalii privind costurile cu o franciză sau investiţia necesară pentru deschiderea unui magazin monobrand, afirmând că sunt informaţii confidenţiale. Pe lângă magazinele proprii, produsele Farmec ajung în străinătate şi prin export, în total pe listă aflându-se 30 de ţări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO