Retail&Agrobusiness

Francezii au reuşit să readucă pe creştere vânzările LaDorna, dar nu scapă de pierderi

Francezii au reuşit să readucă pe creştere...

Autor: Dana Ciriperu

26.11.2015, 00:08 401

Din 2008, de când a preluat brandul LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, grupul francez Lactalis a raportat pierderi cumulate de 67 mil. lei în dreptul companiei Dorna Lactate – cea mai mare din grup. Anul 2012 a fost singurul cu profit pentru acţionarii producătorului de lactate. Pierderile continuă şi în prima jumătate a anului.

Compania Dorna Lactate, cel mai mare business pe care grupul francez Lac­talis îl deţine în România, a înregistrat un avans de 2% al vânzărilor în prima jumătate a anului faţă de aceeaşi perioadă din 2014, însă a raportat pierderi de peste 3 milioane de lei, arată datele publice.

Vânzările companiei care produce mărcile LaDorna şi President au revenit astfel pe creştere, într-un con­text extrem de favorabil industriei ali­mentare, care de la 1 iunie beneficiază de TVA redusă de la 24% la 9%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO