Francezii fac prima mişcare după cinci ani. Danone intră în România pe o nouă categorie din piaţa de lactate, cu un brand produs în Polonia

22 sep 2017 Autor: Mădălina Panaete

Iaurturile Fantasia sunt produse în Polonia, conform datelor de pe eticheta produselor.

Danone România, liderul pieţei de iaurturi, a intrat pe o nouă categorie de produse prin lansarea brandului Fan­tasia, acesta fiind primul brand nou al francezilor pe piaţa locală în ultimii cinci ani.

Iaurturile au alăturate şi topping-uri din căpşuri, fulgi de cio­co­lată şi orez crocant.

Astfel, Danone intră în competiţie pe această categorie cu grupul Müller. Iaurturile Fantasia sunt produse în Polonia, conform datelor de pe eticheta produselor.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.09.2017

 
Cuvinte cheie:
Danone
, brand
, francezi
, lactate
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide