Retail&Agrobusiness

Furnizorul de servicii integrate de papetărie DPAP estimează un avans al vânzărilor de 40%

 Dan Popa, general manager DPAP

Dan Popa, general manager DPAP

Autor: Cristina Bellu

24.05.2017, 13:14 122

Furnizorul online de servicii integrate de papetărie, produse IT&C, produse de protocol şi curăţenie DPAP estimează afaceri de 7 milioane de euro anul acesta, plus 40% faţă de 2016.

Creşterea prognozată se bazează pe îmbunătăţirea calităţii serviciilor la furnizarea de laptopuri, echipamente de print, soluţii pentru prezentările business sau produse de curăţenie şi echipamente de protecţia muncii.

„Dincolo de produsele pe care le oferim, DPAP mai oferă un mare avantaj: extra timp. Pentru plasarea unei comenzi, timpul alocat este, în medie, de trei minute. Mai mult, clienţii noştri au economisit cu până la 30% faţă de ceea ce plăteau înainte, iar 99% din aceştia au găsit tot ce au avut nevoie în platformă.”, a declarat Dan Popa, general manager DPAP.

În prezent, portofoliul DPAP cuprinde peste 37.000 de nume la nivel naţional.

Potrivit companiei, cele mai căutate categorii de produse sunt hârtia de copiator, tonerele şi cartuşele, dar şi produsele pentru arhivare, cum ar fi bibliorafturile sau produsele conexe acestora.

Prin activitatea sa, DPAP se adresează în mod special microîntreprinderilor cu până la 10 angajaţi, companiilor mici care au până la 50 de angajaţi şi companiilor mijlocii cu până la 250 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO