Retail&Agrobusiness

Gigantul polonez de modă LPP şi-a dublat vânzările din România în S1, la aproape 80 milioane de lei

Executivul român Alina Bistreanu a fost numită director general al operaţiunilor din România ale LPP în 2014.

Executivul român Alina Bistreanu a fost numită director general al operaţiunilor din România ale LPP în 2014.

Autor: Cristina Rosca

21.11.2017, 00:05 855

♦ Retailerul, intrat pe piaţa locală în urmă cu un deceniu, a ajuns în România la 35 de magazine sub toate cele cinci branduri – Reserved, Cropp, House, Mohito şi Sinsay ♦ În total, la nivel mondial, retailerul are circa 1.700 de unităţi.

Grupul de modă LPP, poate cel mai cunoscut nume polonez din domeniu, a obţinut în primele şase luni din 2017 o cifră de afaceri totală de aproape 3,1 mld. zloţi (peste 3,2 mld. lei) pe toate cele peste 15 pieţe pe care activează în special în Europa, dar şi în Orientul Mijlociu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO