Grupul francez Auchan a reintrat pe pierderi în România în 2016: minus 23 mil. lei la afaceri de 4,89 mld. lei

18 mai 2017 Autor: Dana Ciriperu

Grupul francez Auchan, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local, cu o reţea de 33 de hipermarketuri a reintrat pe pierderi anul trecut, cu un rezultat negativ de 5,3 mil. euro (23, 9 mil. lei), arată datele de la Registrul Comerţului.
 
În 2015, compania care operează reţeaua de magazine a avut un profit net de aproape 12 mil. euro, însă 2015 a fost singurul an din ultimii patru când reţeaua franceză a avut profit, potrivit datelor publice.
 
Auchan a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 4,89 mld. lei (1,08 mld. euro), în creştere cu 10% faţă de 2015. Compania a avut un număr mediu de 9.337 de salariaţi anul trecut, cu o sută de persoane mai puţin faţă de 2015.
 
Reţeaua franceză de magazine a intrat recent pe segmentul magazinelor mici – proximitate şi supermarketuri -, o piaţă de circa 2 mld. euro pe care reţele precum Profi, Carrefour sau Mega Image au peste 1.000 de magazine. Auchan a deschis la începutul acestei luni un magazin în cartierul bucureştean Militari, primul său magazin de proximitate din România.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.05.2017

 
Cuvinte cheie:
Auchan
, trecut
, pierderi
, retea
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide