Retail&Agrobusiness

Henkel: Bugetul pentru online s-a triplat în ultimii trei ani. „Digitalizarea este o realitate a lumii în care trăim, iar potenţialul ei de creştere este uriaş.“

Teodora Doboş

Teodora Doboş

Autor: Bianca Dorobanţu

25.01.2017, 00:05 402
Henkel, unul dintre cei mai mari jucători din industria bunurilor de larg consum, şi-a triplat bugetul dedicat mediului online în ultimii trei ani, iar investiţiile în reţelele de socializare au crescut ca urmare a digitalizării, a spus Teodora Doboş, marketing manager, divizia Laundry & Home Care (detergenţi şi produse pentru îngrijirea locuinţei) în cadrul companiei. Ea nu a precizat valoarea bugetului.
 
„Digitalizarea nu este doar parte a strategiei Henkel, ci este o realitate a lumii în care trăim, iar potenţialul ei de creştere este unul uriaş. Deja putem vedea o creştere exponenţială de la an la an a vânzărilor din comerţul electronic, chiar dacă pe categoriile pe care noi activăm vorbim încă de o bază relativ mică în comparaţie cu alte categorii din piaţă (fashion, servicii turism etc.). În acelaşi timp, însă, şi investiţiile noastre au crescut semnificativ în ultimii ani, ajungând să fie triple sau chiar mai mari faţă de acum câţiva ani.“
 
De la întărirea relaţiilor cu consumatorii şi consolidarea imaginii până schimbarea felului în care funcţionează compania, digitalizarea a devenit din ce în ce mai importantă pentru strategia Henkel. „Di­gi­ta­lizarea ne ajută să ne în­tărim relaţiile cu clienţii şi consu­matorii noştri, să ne optimizăm procesele şi să transformăm modul de funcţionare al întregii companii“, a mai spus Teodora Doboş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO