Retail&Agrobusiness

Încă un magazin în AFI Palace Ploieşti. Un brand de încălţăminte ajunge în mallul din Prahova

Încă un magazin în AFI Palace Ploieşti. Un brand de...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.08.2016, 15:48 919
Retailerul german de încălţăminte Deichmann deschide un magazin în centrul comercial AFI Palace Ploieşti, pe o suprafaţă de 500 de metri pătraţi. Unitatea va fi inaugurată spre finalul toamnei, la parterul mallului.
 
Recent, AFI Palace Ploieşti a mai inclus în mixul de retail brandurile de fashion Pimkie şi Tally Weijl (brand elveţian de haine şi accesorii prezent în peste 40 de ţări) şi a anunţat că va deschide şi o cafenea Starbucks. Tally Weijl a intrat la sfârşitul anului trecut pe piaţa din România cu un magazin amplasat în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti.
 
Deichmann este prezent în 24 de ţări şi comercializează produse dedicate femeilor, bărbaţilor şi copiilor, de lă încălţăminte şi genţi, la produse pentru îngrijirea şi întreţinerea lor şi diferite accesorii.
 
Inaugurările vin în contextul în care, la începutul lunii aprilie, acţionarii centrului comercial AFI Palace Ploieşti au închis patinoarul care funcţiona în interiorul mallului, spunând că au în plan să deschidă noi magazine din zona de modă şi entertainment pe suprafaţa rămasă liberă după desfiinţarea patinoarului.
 
AFI Palace Ploieşti reprezintă o investiţie de peste 50 de milioane de euro şi este al doilea proiect de retail dezvoltat de AFI Europe în România, după AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. 
 
Peste 4 milioane de euro au fost obţinuţi anul trecut doar din chiriile din centrul comercial din Ploieşti, cu 6% mai mult decât în 2014. Grupul este controlat de miliardarul israelian Lev Leviev.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO