Retail&Agrobusiness

Interbrands, unul dintre cei mai mari distribuitori din România, a depăşit afaceri de 170 mil. euro anul trecut, plus 6%

Rand Sherif, CEO al Interbrands Marketing & Distribution

Rand Sherif, CEO al Interbrands Marketing & Distribution

Autor: Mădălina Panaete

10.05.2017, 00:05 1994
Interbrands Marketing & Distribution, cel mai mare jucător de pe piaţa de distribuţie, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 783 milioane de lei (peste 173 mil. euro), în creştere cu 6% faţă de anul precedent, arată calculele ZF făcute pe baza draftului situaţiilor financiare neauditate transmise de companie pentru anuarul Cei mai mari jucători din economie.
 
Compania este controlată de HOLSON Holdings din Cipru, în spatele căreia se află acţionari libanezi (familia Sarkis), şi de către Rand Sherif, care este şi CEO al companiei.
 
Interbrands Marketing & Distribution şi-a început activitatea în 1993, atunci când a făcut un parteneriat cu Procter& Gamble (P&G), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum. Ulterior, compania s-a dezvoltat, având în prezent parteneri precum British American Tobacco (BAT), Henkel, Nestle, 3M sau Philip Morris. Interbrands a semnat în prima jumătate a anului 2014 un contract cu producătorul de ţigarete Philip Morris. Parteneriatul a venit în contextul în care partenerul anterior al Philip Morris - Top Brands Distribution - a intrat în insolvenţă şi mai apoi în faliment. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO