Conferinţa ZF Branduri Româneşti, Cluj-Napoca, 24 mai

Învaţă de la reprezentanţii Zuzu, Borsec şi Telemea de Ibăneşti cum să îţi faci un brand în industria alimentară. Fondatorii Net Brinel şi AROBS Transilvania vor explica ce înseamnă un brand în IT

22 mai 2018 Autor: Simona Tatu

Ziarul Financiar organizează joi, 24 mai, la Cluj-Napoca, conferinţa „Branduri Româneşti“, unde creatorii celor mai puternice branduri româneşti vor împărtăşi din experienţa lor.

Economia românească nu poate avansa fără ca antreprenorii să-şi asume faptul că investiţia în branding este singura care îi poate propulsa atât pe piaţa internă, cât şi pe cea internaţională.

La conferinţa ZF Branduri Româneşti, din 24 mai de la Cluj-Napoca, vor veni atât oameni care au inventat branduri puternice în industria alimentară, precum fondatorul Zuzu, Raul Ciurtin, cât şi cei care au astăzi grijă de un brand de apă minerală vechi de 200 de ani precum Borsec.

Necesitatea investiţiei într-o marcă de origine protejată precum Telemea de Ibăneşti, va fi explicată de Mircea Todoran, director general al Mirtatod, compania care produce această brânză.

Companiile şi antreprenorii interesaţi să participe la eveniment vor avea ocazia să cunoască businessuri antreprenoriale româneşti care au rezistat şi s-au diferenţiat pe piaţă. 

Antreprenorul Raul Ciurtin, care a dezvoltat producătorul de lactate Albalact până la poziţia de lider de piaţă, vândut apoi în 2016 către gigantul francez Lactalis, a reintrat în business prin intermediul companiei Prefera Foods din Alba şi al brandului Capricii şi Delicii. Cât costă să dezvolţi un brand? De cât timp ai nevoie? Care sunt paşii de urmat? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care îşi vor găsi răspuns la Conferinţa „Branduri Româneşti“ organizată de Ziarul Financiar la Cluj-Napoca. Industria IT va fi reprezentată de Marcel Borodi, CEO al furnizorului de soluţii IT Net Brinel şi de Voicu Oprean, antreprenorul care a fondat compania de software AROBS Transilvania software.

Adrian Doncea, directorul creativ al agenţiei de publicitate Heraldist & Wondermarks din Cluj va explica paşii necesari pentru construcţia unui brand.

Felicia Tulai, antreprenoarea care deţine alături de familia sa afacerea Luna Solai, va spune povestea unui brand românesc de uleiuri care a început în urmă cu 17 ani, într-un sat ardelenesc.

La eveniment va fi prezent şi antreprenorul din industria agricolă Levente Szell, directorul producătorului de seminţe Agrosel, si Cosmin Moldovan, directorul Moldovan-Carmangeria Sânnicoară, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa cărnii şi a preparatelor din carne din Cluj.

Din partea Raiffeisen Bank România, partener al Ziarului Financiar la acest eveniment, va participa Felix Daniliuc, director executiv al băncii.

simona.tatu@zf.ro

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.05.2018

 
Cuvinte cheie:
cluj napoca
, branduri
, conferinta
, zf
, financiar
, ziar
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide