Retail&Agrobusiness

JYSK deschide al doilea magazin din Brăila şi ajunge la o reţea de 62 de unităţi

JYSK deschide al doilea magazin din Brăila şi ajunge la...

Autor: Laurentiu Cotu

20.08.2018, 16:58 367

JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decoraţiuni şi textile, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, va inaugura joi cel de-al doilea magazin din Brăila, ajungând astfel la o reţea de 62 de unităţi pe piaţa locală.

’’A trecut fix un an de când am deschis primul magazin JYSK în Brăila şi, în acest timp, locuitorii de aici ne-au arătat că sunt interesaţi de produsele noastre şi că le place mobilierul scandinav. Iată că a venit momentul să inaugurăm un nou magazin, care sperăm că va fi la fel de apreciat ca şi primul magazin’’, a declarat Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România, companie care a inaugurat anul trecut 15 magazine pe piaţa locală.

JYSK a intrat pe piaţa din România în anul 2007, odată cu inaugurarea primului magazin de la Oradea. Reţeaua numără în prezent magazine în oraşele Bucureşti, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgovişte, Constanţa, Cluj-Napoca, Deva, Dorohoi, Galaţi, Oradea, Piteşti, Mediaş, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoşani, Brăila Focşani, Bistriţa, Curtea de Argeş, Piatra Neamţ, Hunedoara, Braşov, Făgăraş şi Balş.

JYSK România a realizat în anul financiar 2016/2017 (încheiat la 31 august 2017) o cifră de afaceri de 363 mil. lei (aproximativ 79 mil. euro), mai mult cu 63% faţă de anul financiar anterior. Compania a finalizat anul financiar 2016/2017 cu un profit de 54 mil. lei (11,7 mil. euro), în creştere cu 97% faţă de exerciţiul financiar precedent. Retailerul a anunţat în 2017 o creşterea a targetului de magazine pe care le va deschide în România, de la 100 la 135 de unităţi.

JYSK Group este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri totale de 3,357 miliarde de euro şi un EBIT de 444 de milioane de euro. Deţinut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în oraşul Aarhus, al doilea cel mai mare din acestă ţară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de graniţele ţării, odată cu deschiderea unui magazin în Germania. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlanda şi semnifică în limba daneză calităţi precum simplitatea, onestitatea şi conştiinciozitatea.

laurenţiu.cotu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO