Retail&Agrobusiness

Kaufland a deschis magazinul numărul zece în Bucureşti şi termină anul cu 102 magazine

Fiecare magazin Kaufland a avut anul trecut vânzări de 18,5 mil. euro, în creştere cu 3% faţă de 2012, potrivit calculelor ZF, care nu ţin

cont de data de deschidere a magazinelor.

Cele mai mari vânzări ale lanţului le au magazinele din Bucureşti, cu afaceri anuale de 33-34 mil. euro, potrivit datelor din piaţă.

Fiecare magazin Kaufland a avut anul trecut vânzări de 18,5 mil. euro, în creştere cu 3% faţă de 2012, potrivit calculelor ZF, care nu ţin cont de data de deschidere a magazinelor. Cele mai mari vânzări ale lanţului le au magazinele din Bucureşti, cu afaceri anuale de 33-34 mil. euro, potrivit datelor din piaţă.

Autor: Cristina Rosca

27.11.2014, 00:08 1735

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerţului local, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut, a deschis ieri magazinul numărul zece al reţelei din Bucureşti şi numărul 101 la nivel naţional.

Până la finalul anului germanii vor mai deschide încă o unitate în Slatina, judeţul Olt, şi vor termina anul cu 13 magazine în plus faţă de finalul lui 2013.

„Până la sfârşitul acestui an calendaristic avem în plan încă o deschidere în ora­şul Slatina. Astfel, vom încheia anul 2014 cu un număr de 102 magazine. La nivel naţional am acoperit toate judeţele ţării, iar în unele oraşe reşedinţă de judeţ avem chiar câte trei magazine, ca de exemplu la Iaşi, Timişoara, Galaţi sau Ploieşti“, spun reprezentanţii Kaufland, cel mai extins lanţ de hipermarketuri din România.

În timp ce Kaufland a ajuns la peste 100 de hipermarketuri în România, concurenţii de la Auchan au 31 de unităţi, Carrefour a ajuns la 27, iar Cora la 12. Real, după ce a vândut 20 de magazine către francezii de la Auchan, mai au doar patru hipermarketuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO