Retail&Agrobusiness

Kaufland îşi pregăteşte intrarea în online, o piaţă de 100 mil. euro pe care deja „joacă“ Carrefour şi Mega Image

Vânzările de mâncare sunt ultimul bastion pe care îl mai avea de cucerit online-ul

Vânzările de mâncare sunt ultimul bastion pe care îl mai avea de cucerit online-ul

Autor: Cristina Rosca

17.02.2016, 00:06 2473
Lanţul german de hipermarketuri Kaufland vrea să îşi deschidă magazin online în 2017, folosindu-se de distribuţia proprie, scrie publicaţia de specialitate Lebensmittel Zeitung. Decizia a fost anunţată de grup însă nu au fost menţionate pieţele care vor fi implicate în această decizie.
 
Compania caută să angajeze o persoană specializată în online şi e-commerce pentru a ocupa poziţia de Chief Digital Officer.
 
Kaufland este o reţea de magazine prezentă pe piaţa-mamă din Germania şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est. România este astfel, alături de Cehia şi Polonia, o piaţă importantă pentru grupul german, astfel că o astfel de decizie ar putea implica şi România.
 
Kaufland este liderul pieţei locale, cu peste 100 de hipermarketuri şi afaceri ce merg spre 2 mld. euro, potrivit estimărilor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO