Retail&Agrobusiness

L’Oreal deschide primul magazin Maybelline New York în mallul Promenada din Capitală

L’Oreal va continua expansiunea cu astfel de magazine

L’Oreal va continua expansiunea cu astfel de magazine

Autor: Cristina Rosca

19.01.2016, 08:00 1475

Grupul francez L’Oreal, cel mai mare producător de cosmetice din lume cu afaceri anuale de peste 22 mld. euro, face încă un pariu în România pe retail, deschizând un magazin de tip insulă în mallul Promenada sub brandul mass market Maybelline New York.

Acesta este al doilea pariu al L’Oreal pe retail după ce anul trecut a deschis primele magazine sub brandul american de lux Kiehl’s. Magazinul măsoară aproape 9 metri pătraţi.

România nu este însă prima piaţă unde grupul francez face un astfel de pariu, pe retail, acesta fiind modelul de business folosit de gigantul din industria cosmeticelor. Compania deschide pe segmentul mass-market magazine de cosmetice doar pentru brandurile de machiaj, cum este cazul Maybelline New York.

Pe piaţa locală L’Oreal va continua expansiunea cu astfel de magazine Maybelline New York, potrivit datelor ZF. Prima astfel de unitate a fost deschisă în mallul Promenada, amplasat în zona de nord a Bucureştiului, o zonă unde lucrează zilnic câteva zeci de mii de corporatişti, clienţii brandului Maybelline New York.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO