Retail&Agrobusiness

Lactag Argeş explică închiderea de magazine: retailerii internaţionali se extind chiar şi în pieţele tradiţionale

Adriean Asan-Mic, acţionar al Lactag Costeşti

Adriean Asan-Mic, acţionar al Lactag Costeşti

Autor: Mădălina Panaete

06.05.2016, 00:06 608
Lactag din judeţul Argeş, producător de lactate care a intrat în acest an în insolvenţă, a decis să îşi restrângă activitatea din retail, acolo unde activa cu brandul „Lactag - Pe gustate“, una dintre cauze fiind concurenţa agresivă din partea lanţurilor de magazine internaţionale.
 
„Aceştia îşi deschid magazine chiar şi în pieţele de tip tradiţional, lucru care în­greunează astfel atingerea pragului de renta­bilitate pentru magazinele proprii. Un alt motiv îl reprezintă perioada de reorganizare în care Lactag se află“, spun reprezentanţii companiei, care explică faptul că în prezent sunt  analizate toate punctele nevralgice ale companiei. Astfel, când se constată faptul că un magazin nu poate atinge punctul de break even, atunci acesta este închis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO