Grupul francez Lactalis, cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, care deţine în România businessul LaDorna achiziţionat în 2008 de la omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piaţa locală Celia, brand de lapte pentru sugari, potrivit informaţiilor companiei. Aceasta este prima comunicare făcută de grupul francez în ultimii 2-3 ani, perioadă în care singurele informaţii publice despre activitatea francezilor în România au fost cele din Monitorul Oficial şi de pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Francezii au fost de la intrarea pe piaţă foarte rezervaţi în ceea ce priveşte comunicarea cu presa. Reprezentanţii companiei nu au răspuns solicitării ZF cu privire la dimensiunea pieţei de lapte pentru copii sau ce cotă de piaţă estimează în doi ani cu brandul Celia.
Odată cu lansarea laptelui Celia pentru sugari, grupul Lactalis intră pe piaţa românească în competiţie cu branduri precum Milupa şi Aptamil, mărci ale Danone Baby Nutrition România, divizia de produse destinate bebeluşilor cu afaceri de 15 mil. euro, cu brandul NAN al grupului elveţian Nestlé şi cu brandul german Humana.