Retail&Agrobusiness

Lanţul ANA Pan „vânează“ două locaţii în zona Calea Victoriei din Capitală după un avans de 30% al vânzărilor

Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan
Vrem să renovăm toate cofetăriile, însă vom începe cu patru magazine în acest an.

Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan Vrem să renovăm toate cofetăriile, însă vom începe cu patru magazine în acest an.

Autor: Mirabela Tiron

05.08.2016, 00:08 813

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri de 10 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de perioada similară a anului anterior.

„Continuăm extinderea lanţului, suntem în discuţii pentru deschiderea unui maga­zin pe Calea Victoriei şi a unui alt maga­zin în Piaţa Victoriei. Vor avea sub 100 de metri pătraţi. În curând vom des­chide şi magazinul din Bucu­reşti Mall. Avem un buget de in­ves­tiţii de 500.000 de euro“, a de­cla­rat pen­tru ZF Cătălin Me­te­hău, direc­torul general al ANA Pan.

În prezent, cele mai mari vânzări sunt aduse de ma­ga­zinele de pe Calea Dorobanţilor din Capitală, de ANA Baking Co şi ANA Pan, dar şi de magazinul din Plaza Mall, deschis în martie.“ Mixul de produse din ma­ga­zinele de pe Dorobanţi este mai diversificat, servim şi ca­fea şi fresh food (supe, sandwich-uri), de aceea vân­ză­rile sunt mai mari aici. Vom duce acest mix de pro­duse şi în magazinele pe care le vom deschide pe Calea Vic­to­riei şi din Piaţa Victoriei“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO