Retail&Agrobusiness

Lanţul de librării Diverta şi-a crescut vânzările cu 40% înainte de începerea anului şcolar

Amalia Buliga, CEO Diverta

Amalia Buliga, CEO Diverta

Autor: Cristina Bellu

13.10.2017, 15:22 232

Diverta, lanţul de librării deţinut de omul de afaceri Radu Octavian, a înregistrat vânzări de 1,4 milioane de euro în sezonul Back to School, cu 40% mai mult faţă de perioada similară a anului trecut.

Valoarea unui coş mediu pentru pregătirea şcolară a fost de 320 lei, având un plus de 10% faţă de 2016, cererea pentru ghiozdane şi rucsacuri fiind relativ constantă. În acelaşi timp, gama de produse din segmentul papetărie a fost extinsă cu aproximativ 20%.

”Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, întrucât înregistrăm creşteri de aproape cinci ori mai mari decât într-o lună normală.” explică Amalia Buliga, CEO Diverta.

Potrivit acesteia, în perioada analizată vânzările au depăşit estimările cu peste 15%, vârful de interes fiind atins între 1-11 septembrie.

Principalele achiziţii au fost ghiozdanele şi penarele, clienţii Diverta cumpărând mai multe produse destinate adolescenţilor, în creştere cu peste 70% faţă de perioada similară a anului trecut.

La doar doi ani de la lansare, serviciul de copertare a manualelor sau caietelor a fost printre cele mai solicitate, cererea crescând cu aprox 30% faţă de 2016.

Înfiinţat în 1999, Diverta este principalul retailer integrat în domeniul cărţii, papetăriei şi jucăriilor, cu o reţea de 29 de magazine la nivel naţional, localizate în cele mai importante centre comerciale şi în puncte cheie ale oraşelor.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO