Diverta, lanţul de librării deţinut de omul de afaceri Radu Octavian, a înregistrat vânzări de 1,4 milioane de euro în sezonul Back to School, cu 40% mai mult faţă de perioada similară a anului trecut.
Valoarea unui coş mediu pentru pregătirea şcolară a fost de 320 lei, având un plus de 10% faţă de 2016, cererea pentru ghiozdane şi rucsacuri fiind relativ constantă. În acelaşi timp, gama de produse din segmentul papetărie a fost extinsă cu aproximativ 20%.
”Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, întrucât înregistrăm creşteri de aproape cinci ori mai mari decât într-o lună normală.” explică Amalia Buliga, CEO Diverta.
Potrivit acesteia, în perioada analizată vânzările au depăşit estimările cu peste 15%, vârful de interes fiind atins între 1-11 septembrie.
Principalele achiziţii au fost ghiozdanele şi penarele, clienţii Diverta cumpărând mai multe produse destinate adolescenţilor, în creştere cu peste 70% faţă de perioada similară a anului trecut.
La doar doi ani de la lansare, serviciul de copertare a manualelor sau caietelor a fost printre cele mai solicitate, cererea crescând cu aprox 30% faţă de 2016.
Înfiinţat în 1999, Diverta este principalul retailer integrat în domeniul cărţii, papetăriei şi jucăriilor, cu o reţea de 29 de magazine la nivel naţional, localizate în cele mai importante centre comerciale şi în puncte cheie ale oraşelor.