Retail&Agrobusiness

Lavinia Ivas, Douglas: Bucureştiul rămâne un motor important al businessului. O treime din magazine sunt în Capitală

Lavinia Ivas

Lavinia Ivas

Autor: Cristina Roşca

14.12.2017, 00:08 652

Lanţul de parfumerii Douglas a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2007 şi a ajuns astăzi la o reţea de 24 de unităţi în principalele oraşe din ţară. Businessul s-a apropiat de 100 mil. lei anul trecut după o dublare în perioada 2011-2016. 

„În acest an am deschis trei magazine dintre care unu în Bucureşti, în centrul comercial Bucureşti Mall. Este un magazin desfăşurat pe o suprafaţă de peste 400 mp, unde, în plus faţă de portofoliul uzual de produse, am lansat şi branduri noi de machiaj, foarte căutate de consumatorii de beauty, cum ar fi By Terry, Giorgio Armani Beauty, Smashbox, dar şi branduri de parfumerie de nişă ca Amouage sau Casa Moratti”, spune Lavinia Ivas (42 de ani), cea care conduce businessul local al lanţului. Ea conduce parfumeriile Douglas din România din toamna lui 2011, când l-a înlocuit pe Paul Cuza, actualmente şeful opera­ţiunilor locale ale Inditex, proprietarul Zara. Anterior a fost timp de aproape doi ani director executiv al reţelei de magazine pentru copii Miniblu, însă cea mai mare parte a carierei – şapte ani - şi-a petrecut-o în cadrul reţelei de farmacii Sensiblu, ocupând poziţii diferite precum director regional de vânzări sau channel marketing manager.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO