Lidl aduce la Bucureşti un centru de excelenţă în IT

19 feb 2018 Autor: Bogdan Alecu

Lidl lansează în România, Lidl Digital, un centru de excelenţă în IT ce va furniza soluţii de e-commerce şi management pentru platformele digitale ale retailerului german.  ZF a scris încă de săptămâna trecută faptul că Lidl aduce la Bucureşti, în vechile sale birouri din Pipera o divizie internaţională.

Lidl Digital România va susţine reţeaua internaţională Lidl în demersurile de a creşte inovaţia în e-commerce şi va asigura de pe plan local toate activităţile necesare funcţionării şi optimizării platformelor digitale din grup. Deschis în Bucureşti, un pol european important al know-how-ului în IT, Lidl Digital îşi propune să dezvolte soluţii tech creative pentru tendinţele digitale de consum, care să aducă grupul Lidl în topul retailerilor online europeni.

Lidl Digital va angaja în cursul anului 2018, peste 100 de arhitecţi software, dezvoltatori şi consultanţi specializaţi în SAP, Hybris şi Java. Echipa îşi va concentra activitatea pe creşterea platformelor digitale Lidl.

”Lidl Digital se poziţionează în zona de top a hub-urilor de tehnologie din România, atât prin prisma complexităţii proiectelor, cât şi a rolului pe care îl joacă în strategia globală de digitalizare a Lidl. Sunt foarte mândru că în România vom avea al doilea cel mai mare hub Lidl Digital după Germania, unde compania dezvoltă platforme digitale de peste zece ani. Este încă o dovadă a faptului că specialiştii români în IT sunt nu doar foarte talentaţi, ci şi foarte bine pregătiţi, capabili să facă faţă cu succes unor provocări globale, mai cu seamă că Lidl este o companie prezentă în 30 de ţări”, a declarat Frank Wagner, Preşedintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Lidl Digital îşi va începe activitatea în Bucureşti în luna martie, campania de recrutare fiind în plină desfăşurare, atât pentru arhitecţi software, dezvoltatori şi consultanţi specializaţi în SAP, Hybris şi Java, precum şi pentru Scum Masteri, Business Analysts şi Application Manageri. Pe lângă proiecte pline de provocări, un pachet salarial şi beneficii atrăgătoare, compania oferă concediu sabatic şi concediu pentru dezvoltare personală.

Noua divizie va avea birourile în vechiul sediu al discounterului din proiectul Pipera Business Tower din zona Dimitrie Pompeiu, potrivit datelor din piaţă. Lidl, care în Pipera avea şase etaje complete, a păstrat trei, cu o suprafaţă de circa 2.700 mp, suficient pentru cel puţin 250 de angajaţi. Cea mai recentă mutare a unei divizii în România a fost cea a Leaseplan, care va deschide la Bucureşti un centru pentru 400 de angajaţi. De asemenea, şi London Stock Exchange caută în Bucureşti 6.500 mp de birouri pentru a muta aici un centru de servicii.

Lidl finalizat luna trecută noul său sediu din Capitală, construit de Skanska în zona Aviaţiei. Acesta are o suprafaţă utilă de circa 12.500 mp şi în care lucrează 315 de salariaţi, având loc pentru un total de 360 de angajaţi.

 

 
Cuvinte cheie:
bucuresti
, lidl
, romania
, birouri
, ecommerce
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide