Retail&Agrobusiness

Lidl apasă pedala de acceleraţie înainte de sărbători şi deschide patru magazine în mai puţin de o lună

Avantajul produselor marcă privată este preţul, care ajunge să fie în unele cazuri cu până la 30% mai mic, diferenţa fiind dată de costurile mici de marketing şi ambalare.

Avantajul produselor marcă privată este preţul, care ajunge să fie în unele cazuri cu până la 30% mai mic, diferenţa fiind dată de costurile mici de marketing şi ambalare.

28.11.2015, 11:53 2055

Lidl a ajuns la 191 de magazine, cu opt mai multe decât la finalul anului trecut. Dintre acestea patru au fost deschise doar în ultima lună.

La începutul anului oficialii Lidl au anunţat că vor deschide în 2015 peste zece unităţi, urmând a se apropia de pragul de 200 de magazine de tip discount în România. În prima parte a anului nemţii au mers prudent cu deschiderile, însă în ultima lună şi-au adăugat pe hartă unităţi noi la Suceava, Craiova, Hunedoara şi Floreşti (judeţul Cluj).

Lanţul de magazine de tip discount a şi închis cel puţin un magazin în acest an, potrivit datelor ZF, însă oficialii companiei nu au oferit informaţii privind acest proces până la închiderea ediţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO