Retail&Agrobusiness

Loredana Butnaru, electrocasnicele de lux Miele: În primele şapte luni din 2018 businessul a crescut cu 25% şi estimăm că avansul se va menţine

Loredana Butnaru, directorul general al Miele Appliances: Cel mai bun magazin al nostru este cel din Piaţa Presei, însă cele din Cluj-Napoca şi Braşov, operate de parteneri, se luptă pentru locurile 2-3 şi sunt cam la egalitate. Brandul este cunoscut în Transilvania, iar în Braşov ajută şi faptul că avem fabrica în oraş. Iar Clujul are un potenţial imens.“

Loredana Butnaru, directorul general al Miele Appliances: Cel mai bun magazin al nostru este cel din Piaţa Presei, însă cele din Cluj-Napoca şi Braşov, operate de parteneri, se luptă pentru locurile 2-3 şi sunt cam la egalitate. Brandul este cunoscut în Transilvania, iar în Braşov ajută şi faptul că avem fabrica în oraş. Iar Clujul are un potenţial imens.“

Autor: Cristina Roşca

17.08.2018, 00:08 1833

♦ Retailerul german de electrocasnice de lux Miele a în 2017 afaceri de 30 de milioane de lei după un avans de 20% faţă de 2016 ♦ Businessul s-a dublat însă în perioada 2015-2017 pe fondul unei creşteri a puterii de cumpărare şi a apetitului pentru consum al românilor.

„În perioada ianuarie-iulie avem o creştere de 25% a cifrei de afaceri şi dincolo de instabilitatea politică nu avem motive să credem că ritmul nu se va menţine până la finalul lui 2018. Simţim că bani sunt şi este şi apetit pentru consum“, spune Loredana Butnaru, executivul român care conduce operaţiunile locale de retail şi distribuţie ale Miele, businessul fiind operat de compania Miele Appliances. Grupul ger­man are local şi o fabrică de suban­sam­bluri la Braşov, însă aceasta este operată separat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO