Retail&Agrobusiness

Magazinele de pantofi Aldo merg spre afaceri de 9 mil. lei

Ziarul Financiar a lansat în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting prima ediţie a Catalogului francizelor din România, o analiză a pieţei de profil, precum şi o prezentare a peste 141 de businessuri dezvoltate în franciză.

Ziarul Financiar a lansat în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting prima ediţie a Catalogului francizelor din România, o analiză a pieţei de profil, precum şi o prezentare a peste 141 de businessuri dezvoltate în franciză.

Autor: Cristina Rosca

29.12.2014, 00:00 371

Brandul de încălţăminte Aldo, adus în franciză de compania Otter Dis­tribution, va termina acest an cu afaceri de puţin peste 9 milioane de lei (2 milioane de euro), în creştere cu circa 28% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri este doar pentru magazinele sub acest brand, grupul cuprin­zând şi altele.

Sub brandul Aldo sunt deschise pe piaţa locală şapte ma­ga­zine mo­no­brand în cele mai mari oraşe din ţară, pre­­cum Bu­cu­reşti, Piteşti, Plo­ieşti, Cluj şi Cons­tanţa. Ma­ga­zinele mo­no­brand Aldo, care vând încăl­ţăminte, pro­­duse de maro­­chi­nă­rie şi ac­cesorii, sunt des­chise în mallurile din Bu­cu­reşti şi din ţară. Inves­tiţia iniţială într-un astfel de magazin este de 120.000 de euro, iar taxa de franciză este 50.000 de euro, căreia i se adaugă o redevenţă lu­nară de 3% din vân­zări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO