Retail&Agrobusiness

Marii retaileri încearcă pe rând nişa serviciilor turistice, o piaţă de 1 mld. euro anual

Marii retaileri încearcă pe rând nişa serviciilor...

Autor: Simona Tatu

07.08.2017, 00:05 334

Cora şi Carrefour au deschis această piaţă în rândul marilor retaileri, dar au renunţat apoi la această nişă, Lidl are un an pe piaţă, iar Selgros a intrat recent pe acest segment.

„Cel mai bine vândute trei destinaţii atât ca cifră de afaceri, cât şi ca număr de pachete sunt România, Grecia şi Spania. În broşura aniversară însă cel mai vândut pachet a fost India”, a spus Frank Wagner, CEO al Lidl România.

Lidl este prezent pe piaţa agenţiilor de turism de un an, iar înainte de a aduce serviciul Lidl Tour şi în România, acest business a fost testat pe alte pieţe europene, respectiv în Germania, Austria, Elveţia, Olanda şi Italia.

Lidl vinde destinaţii clasice, dar şi circuite de 7 zile în India, Thailanda sau Cambodgia care pleacă de la 900 de euro de persoană. „Avem angajaţi dedicaţi care lucrează cu tour-operatori pentru a crea pachete exclusiv pentru noi. Strategia acestei divizii de business este aceeaşi ca şi pentru magazine în ceea ce priveşte preţurile şi avem un return foarte bun. Mai mult, faptul că suntem online şi prin hotline ne permite să avem preţuri mai mici”, a mai spus Frank Wagner.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO