Retail&Agrobusiness

Marks & Spencer: Reducerea TVA şi contextul economic au majorat vânzările cu peste 10%

Sorin Stancu, director general Marks & Spencer România

România este o piaţă competitivă în ceea ce priveşte fashion retailul, o piaţă care a ajuns la o anumită maturizare, dar care prezintă potenţial de dezvoltare în continuare.

Sorin Stancu, director general Marks & Spencer România România este o piaţă competitivă în ceea ce priveşte fashion retailul, o piaţă care a ajuns la o anumită maturizare, dar care prezintă potenţial de dezvoltare în continuare.

Autor: Cristina Rosca

04.05.2016, 00:06 412
Retailerul britanic Marks & Spencer, prezent pe piaţa locală cu diviziile de modă şi alimente, şi-a majorat anul trecut vânzările din România cu peste 10%, în timp ce afacerile la nivelul întregului grup au stagnat. Avansul din România a fost susţinut de contextul economic favorabil şi de reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu iunie 2015. Mai mult, cota generalizată de TVA s-a redus şi ea de la începutul anului de la 24% la 20%.
 
„Am înregistrat o creştere procentuală de două cifre la nivel de M&S România“, spune Sorin Stancu (40 de ani), directorul general al grupului britanic pe piaţa locală.
 
În 2014, ultimul an pentru care există date publice, vânzările Marks & Spencer în Ro­mâ­nia au fost de 32,5 mil. lei (7,2 mil. euro), astfel că după un avans de peste 10%, acestea au depăşit pragul de 35 mil. lei în 2015.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO