Retail&Agrobusiness

Mega Image menţine ritmul la 100 de magazine noi/an. „Expansiunea noastră este un proces atent calculat“

Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al Mega Image: Menţinem ritmul expansiunii şi în acest an, însă focalizarea va fi pe Shop&Go deoarece spaţii mari nu mai sunt la fel de multe în Bucureşti

Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al Mega Image: Menţinem ritmul expansiunii şi în acest an, însă focalizarea va fi pe Shop&Go deoarece spaţii mari nu mai sunt la fel de multe în Bucureşti

Autor: Cristina Rosca

17.04.2015, 00:08 611

Mega Image, cea mai extinsă reţea din comerţul modern local, ar putea încheia anul cu peste 500 de magazine, cel mai recent pariu fiind un concept dedicat exclusiv mărcii private a grupului – Gusturi Româneşti.

„Expansiunea Mega Image este un proces foarte atent calculat. Nu lăsăm niciun spaţiu neanalizat şi nicio comunitate ne­de­ser­vită. Avem însă re­guli foarte clare atunci când este vorba de des­chi­deri“, spune Adrian Ni­colaescu, direc­torul de marketing al Mega Image.  El nu oferă mai multe detalii, însă afirmă că pe bulevardul Ion Mihalache sunt mai multe magazine deschise sub brandurile Mega Image sau Shop & Go şi fiecare deserveşte alţi clienţi. O parte din magazine sunt am­pla­sate la mai puţin de jumătate de kilometru unul de altul.

În prezent grupul belgian deţine 413 ma­gazine sub mai multe branduri, cu trei mai multe decât la finalul lui 2014. Cele mai multe deschideri vor avea loc însă în a doua parte a anului, o strategie si­milară având belgienii şi anul trecut. Astfel, în 2014 belgienii şi-au crescut re­ţeaua la 114 unităţi, iar dintre acestea peste 90 au fost inaugurate în a doua jumătate a anului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO