Retail&Agrobusiness

Modele de business complet diferite în comerţul modern. Analiză ZF: Supermarketurile pariază pe proximitate, hipermarketurile pe varietate şi discounterii pe preţ

Modele de business complet diferite în comerţul modern....

Autor: Cristina Roşca

09.10.2017, 18:30 671

♦ Un discounter, precum Lidl are la raft doar 1.700 de produse, cele mai multe marcă privată. Această situaţie îi permite să negocieze puternic pe preţ cu furnizorii ♦ Un lanţ de supermarketuri are în medie 7.000-8.000 de produse, dar focalizarea acestor magazine nu este pe preţ, ci pe proximitate ♦ La hipermarketuri oferta de produse ajunge şi la 60.000 de articole în cele mai mari magazine.

Lanţurile de hipermarketuri sunt cunoscute în piaţă pentru su­pra­faţa lor generoasă, de 7.000 - 10.000 mp sau chiar peste, şi pentru oferta de produse pe mă­sură. Astfel, cele mai mari magazine din România ajung să aibă şi 60.000 de articole la raft.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO