Retail&Agrobusiness

O companie din grupul Ropharma al lui Mihai Miron face 8 mil. lei din producţia de lapte praf pentru bebeluşi

Mihai Miron, acţionar al Ropharma: Poate că odată cu noua lege prin care se încurajează mai mult produsele autohtone decât cele importate cineva îşi va face curaj să intre pe această piaţă. Noi am avut o bază solidă, de aceea am rezistat.

Mihai Miron, acţionar al Ropharma: Poate că odată cu noua lege prin care se încurajează mai mult produsele autohtone decât cele importate cineva îşi va face curaj să intre pe această piaţă. Noi am avut o bază solidă, de aceea am rezistat.

Autor: Corina Mirea

08.10.2015, 00:06 901
Bioef SRL Dostat, companie deţinută de grupul cu activităţi în industria farmaceutică Ropharma, fondat de antreprenorul Mihai Miron, a trecut anul trecut de pragul de 8 milioane de lei din producţia de lapte praf sub brandul Vitalact, după ce în 2013 vânzările scăzuseră la 7,1 milioane de lei, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
 
Cel mai bun an însă a fost 2010, când linia de lapte praf a Ropharma făcea aproape 12 milioane de lei.
 
„Cantitatea de lapte praf procesat, vândut de noi depinde foarte mult de bugetul pentru programul naţional prin care se distribuie gratuit în spitale. Participăm de 15 ani în acest program şi se simte că în ultimii ani bugetul a mai scăzut. În retail, spre exemplu, am avut o creştere uşoară, dar constantă. Oricum, şi natalitatea a scăzut des­tul de mult şi trendul con­ti­nuă. Avem mai puţin de 180.000 de nou-născuţi pe an, faţă de 600.000 câţi erau în anii ’60“, explică Mihai Miron.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO