Retail&Agrobusiness

O tendinţă care continuă în era comerţului asaltat de internet. Retailerii răsar în calea cumpărătorilor cu magazine tip pop-up, pentru vizibilitate

Primul magazin de tip pop-up din România a fost deschis în 2010, pe Calea Victoriei la numărul 139, de către compania Henkel pentru brandul Syoss. Conceptul a funcţionat în locul fostului magazin Versace Jeans, timp de 30 de zile, iar în acel spaţiu se comercializau produse pentru îngrijirea părului. Conceptul de pop-up store a apărut iniţial în 2003 şi a luat amploare în oraşe precum New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, prezentând idei noi, ediţii limitate sau lansând designeri şi colecţii.

Primul magazin de tip pop-up din România a fost deschis în 2010, pe Calea Victoriei la numărul 139, de către compania Henkel pentru brandul Syoss. Conceptul a funcţionat în locul fostului magazin Versace Jeans, timp de 30 de zile, iar în acel spaţiu se comercializau produse pentru îngrijirea părului. Conceptul de pop-up store a apărut iniţial în 2003 şi a luat amploare în oraşe precum New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, prezentând idei noi, ediţii limitate sau lansând designeri şi colecţii.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.06.2018, 20:20 342

♦ Proporţia este în prezent împărţită între 90% magazine clasice şi 10% magazine temporare.

Pop-up store-urile (magazinele temporare) sunt o variantă tot mai des întâlnită printre retaileri, care au început să exploateze această nouă nişă pentru promovarea produselor şi a conceptelor lor pe piaţa locală. Deşi, de multe ori, chiriile sunt mai mari decât dacă ar închiria spaţiu pentru un magazin pe termen lung, retailerii aleg să investească într-o unitate cu caracter temporar pentru a aduce mai multă vizibilitate brandului lor.

„Chiriile pe metru pătrat pentru pop-up store-uri sunt mult mai mari decât cele ale magazinelor clasice, prin prisma duratei scurte contractuale: de la câteva zile, la câteva luni (maximum trei), în funcţie de scopul final al acţiunii respective”, spune Corina Stamate, responsabil cu activitatea centrelor comerciale în cadrul companiei de consultanţă imobiliară JLL România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO