Retail&Agrobusiness

Olandezii de la C&A, al treilea cel mai important jucător din moda românească, intră pe online

Olandezii de la C&A, al treilea cel mai important...

Autor: Cristina Roşca

26.03.2018, 00:06 1304

♦ Un român cheltuie lunar doar 17 euro (75 de lei) pe haine şi pantofi, cea mai mică sumă din regiune şi de aproape cinci ori mai mică decât cea plătită de un neamţ.

Retailerul de modă C&A, al treilea cel mai important jucător din moda locală după rezultatele din 2016 (ultimul an pentru care există date publice), îşi face intrarea pe segmentul online.

„C&A Europa extinde magazinul online în 11 ţări noi. Magazinul online va fi disponibil exclusiv în limba engleză, cu o singură monedă de plată (euro). Preţurile sunt astfel identice în toate aceste state. Numărul ţărilor cu business online creşte astfel de la 9 la 20“, spun oficialii de la C&A.

Cele 11 ţări în care C&A Europa va dezvolta maga­zinul online sunt România, Croaţia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Cehia şi Ungaria – unde C&A este deja prezentă cu magazine fizice – dar şi Danemarca, Finlanda, Grecia şi Suedia – ţări în care compania nu este prezentă.

Brandul era deja prezent cu magazine pe internet pe pieţele din Belgia, Germania, Franţa, Italia, Olanda, Austria, Polonia, Elveţia şi Spania. În cazul acestora, limba în care poate fi folosit acest magazin este limba fiecărei ţări în parte.

„Acest magazin online reprezintă următorul mare pas în ex­tinderea activităţilor noastre online“, a declarat dr. Andreas Hammer, director E-commerce al C&A Europa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO