Retail&Agrobusiness

Online-ul a ajuns pe lista de planuri a tuturor reţelelor de supermarketuri şi hipermarketuri

Cora a fost unul dintre primii jucători din comerţul modern care au făcut paşi către online

Cora a fost unul dintre primii jucători din comerţul modern care au făcut paşi către online

12.07.2015, 13:45 630

Comerţul online se află pe lista de planuri a tuturor jucătorilor din domeniul alimentar, unii făcând deja paşi în acest sens pe o piaţă evaluată astăzi la 100-200 mil. euro, dar cu potenţial uriaş de creştere. Astfel, belgienii de la Mega Image vor să deschidă un al doilea drive store, iar lanţul de hiper­mar­keturi Cora a anunţat că în acest an prioritatea este dezvoltarea serviciului online mai degrabă decât deschiderea de magazine noi.

„Pe online rezultatele sunt promiţătoare, momentan ajustăm businessul pentru a deveni mai eficienţi. Avem livrări atât în Bucureşti, cât şi în provincie. Lucrăm la oferta de produse şi la preţuri, vrem să creştem numărul punctelor de pick-up (de unde se pot ridica produse pentru cei care nu cer livrare la do­miciliu - n.red.) şi ne gândim să mai deschidem un al doilea drive store“, spunea recent Xavier Piesvaux, artizanul expansiunii Mega Image, cel care a condus compania timp de şapte ani, până acum mai puţin de o lună. El nu oferă cifre privind vânzările online ale Mega Image, însă spune că „online românii cumpără mâncare (şi produse de îngrijire personală şi a locuinţei - n.red.) de 100-200 mil. euro“.

Aceasta este prima cifră înaintată de un executiv din comerţul local, toţi ceilalţi vorbind mai degrabă de potenţial decât de cifre exacte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO