Retail&Agrobusiness

Orkla Foods: În 3-5 ani ne vom dubla cifra de afaceri. Avem ambiţii mari în perioada următoare

Manuela Banu, director general al Orkla Foods România: „Am trecut printr-un redesign al organizaţiei, o schimbare de model logistic şi una de sistem operaţional – şi toate într-un an“

Manuela Banu, director general al Orkla Foods România: „Am trecut printr-un redesign al organizaţiei, o schimbare de model logistic şi una de sistem operaţional – şi toate într-un an“

Autor: Mădălina Panaete

07.03.2016, 00:08 1490

Producătorul mărcilor alimentare Ardealul (pate), Unirea (margarină), Bunătăţi de la Bunica (muştar) şi Tomi (ketchup) ar putea ajunge în următorii ani la rulaje de 45-50 de milioane de euro anual.

Manuela Banu, managerul care conduce de aproxi­mativ opt ani businessul grupului norvegian Orkla Foods din România, spune că reducerea TVA la 9% la produse alimentare a fost o măsură binevenită pentru industrie, menită să susţină consumatorii în a face alegeri pe baza preferinţelor, nu doar condiţionate de preţ.

„Reducerea TVA, atât cât s-a menţinut la raft într-un avantaj de preţ pentru consumator, a ajutat într-un uşor upgrade în categorii. Cu alte cuvinte, am constatat creşterea vânzărilor pentru produsele mai scumpe (de exemplu, la plăcintele Linco Patisero sau la muştarurile regionale Bunătăţi de la Bunica)“, a declarat Manuela Banu, director general al companiei care are în portofoliu produse precum pate, margarină, bulion, ketchup sau conserve din carne.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO