Retail&Agrobusiness

Paradoxul mărcilor proprii. În Marea Britanie şi Spania brandurile retailerilor sar de 40% cotă de piaţă, în România nu ajung nici la 15%

Paradoxul mărcilor proprii. În Marea Britanie şi...

Autor: Cristina Roşca

14.07.2018, 00:00 228

Bogaţii Europei consumă produse „no-name“, românii caută încă branduri. Mai exact, cota de piaţă este direct proporţională cu puterea de cumpărare, şi nu invers cum s-ar putea crede.

Mărcile private au o pondere de sub 15% pe piaţa FMCG din România, pe când în ţările dezvoltate din Vest această cotă de piaţă ajunge chiar la peste 40%, arată datele ZF şi cele ale companiei de cercetare de piaţă Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO