Retail&Agrobusiness

Părinţii cheltuie mai mult decât îşi pot permite la rugăminţile copiilor

Părinţii cheltuie mai mult decât îşi pot permite la...

Autor: Mediafax

11.12.2017, 00:00 201

Părinţii sunt categoria de consumatori cea mai vulnerabilă la presiunea socială, fiind forţaţi să cheltuiască pentru copiii lor un buget mai mare decât îşi pot permite, arată datele ediţiei pe 2017 a European Consumer Report. 

„Patru din zece părinţi au experimentat presiune în ultimul an, simţindu-se fortaţi de contextul social să cumpere pentru copiii lor lucruri cu care nu erau financiar confortabili. Doar 3% din aceştia au rezistat presiunii şi au decis să achiziţioneze doar ceea ce era prevăzut în buget”, arată autorii raportului. Studiul European Consumer Report este realizat de compania de credit management Intrum, reprezentată în România de Top Factoring.

„Datele analizate demonstrează că un grup vulnerabil expus unei presiuni sociale poate duce la o îndatorare nesănătoasă pe termen lung. Cu toate opţiunile de plată care există în momentul de faţă şi luând în considerare presiunea socială raportată la nivel general, misiunea noastră este de a investi în sporirea încrederii şi în educarea generaţiilor prezente şi viitoare atunci când vine vorba despre un consum sustenabil”, declară Mikael Ericson, CEO şi preşedinte al Intrum.

Raportul mai arată că în special părinţii tineri cu vârste între 18-34 ani sunt foarte vulnerabili, 5 din 10 simţind constant o presiune a societăţii atunci când vine vorba despre cumpărături efectuate pentru copiii lor. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO