Patru companii au umplut 70% din numărul ceştilor de cafea băute de români anul trecut. În România, în 2016 în magazine s-au vândut peste 32.000 de tone de cafea

27 iul 2017 Autor: Mădălina Panaete

Jacobs Douwe Egberts, Strauss România, Nestlé România şi Tchibo Brands, cele mai mari patru companii străine prezente pe piaţa locală a cafelei, deţin 70% din vânzările de cafea din magazine, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Liderul pieţei este Jacobs Douwe Egberts, impor­tatorul cafelei Jacobs pe plan local, cu o cotă de circa 27%, fiind urmat de Strauss România (Doncafe), care are 23% din piaţă.
 
În România, anul trecut în maga­zine s-au vândut peste 32.000 de tone de cafea, conform sursei citate, segmentul crescând cu 3% faţă de anul precedent.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.07.2017

 
Cuvinte cheie:
cafea
, companii
, romani
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide