Retail&Agrobusiness

Pegas este noul chiriaş al „mallului“ eMag. Producătorul de biciclete vrea triplarea vânzărilor în doi ani

Andrei Boţescu este acţionarul principal şi directorul general al companiei care din 2011 a început producţia de biciclete Pegas

Andrei Boţescu este acţionarul principal şi directorul general al companiei care din 2011 a început producţia de biciclete Pegas

Autor: Cristina Rosca

11.05.2015, 00:08 3600

Bicicletele Pegas, unul dintre cele mai cu­noscute branduri locale cu istorie, sunt de câteva luni chiriaşul magazinului online eMag, cel mai important retailer online din România. Andrei Boţescu, principalul acţionar şi directorul general al companiei care produce bicicletele Pegas, vrea ca în doi ani numărul de biciclete vândute să ajungă la 10.000 faţă de 3.500 în 2015, da­torită parteneriatelor cu eMag şi cu ma­gazinele specializate. Producţia a crescut constant odată cu cererea, anul trecut fiind de circa 1.500 de vehicule pe două roţi.

„Suntem prezenţi în mai multe magazine specializate de mici dimensiuni. Am fost listaţi şi în Carrefour şi în Praktiker, dar pe viitor vrem să ne con­cen­trăm atenţia pe retailerii mici, care au perso­nal specializat şi care oferă consi­liere. Mai mult, vom pune accentul pe vânzările online, unde noi suntem cei care vindem şi care consiliem clientul. În cazul eMag, spre exemplu, noi vindem, ei doar procesează comanda.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO