Piaţa totală de retail din România - comerţ, mobilă, electroIT, modă -, evaluată la 40 mld. euro

13 dec 2017 Autor: Roxana Rosu

Piaţa locală de retail, ce cuprinde comerţ alimentar, mobilă, electro-it, sau modă, are o valoare estimată de 40 miliarde de euro. România este, după Turcia, Rusia, Franţa şi Italia, în topul ţărilor cu creştere de spaţii comerciale, potrivit unui studiu realizat de Euler Hermes, companie internaţională specializată în asigurarea de credit comercial şi specialist în domeniul obligaţiunilor, al garanţiilor şi al colectării creanţelor.
 
Totuşi, chiar dacă piaţa locală se află pe primele locuri în clasamentul european al creşterii spaţiilor comerciale, de la 50 la 100 de metri pătraţi la mia de locuitori în ultimii 4 ani, ea se menţine încă mult sub media europeană.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.12.2017

 
Cuvinte cheie:
piata
, retail
, evaluare
, turcia
, crestere
, comert
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide