Retail&Agrobusiness

Piaţa ungară a bunurilor de larg consum, în continuare dominată de marile lanţuri de magazine

Piaţa ungară a bunurilor de larg consum, în continuare...

Autor: Catalina Apostoiu

14.06.2018, 00:00 260

Potrivit unor date publice citate de Budapest Business Journal, micile magazine din sectorul bunurilor de larg consum al Ungariei nu au nicio şansă de a concura cu lanţurile multinaţionale, care sunt mai bine poziţionate din punct de vedere logistic şi al livrărilor.

Tesco este în prezent cel mai mare jucător de pe piaţă, în timp ce lanţurile de discount continuă să-şi majoreze cota de piaţă.

În aprilie, un raport al GfK indica faptul că magazinele de discount îşi cresc cota de piaţă odată cu continuarea procesului de expansiune şi îmbunătăţirea percepţiei consumatorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO