Retail&Agrobusiness

pnk casual, brandul românesc de modă care se bate cu giganţi străini precum Massimo Dutti: „Ne pregătim de pieţele externe“

pnk casual, brandul românesc de modă care se bate cu...

Autor: Cristina Roşca

21.09.2015, 00:06 612
Brandul românesc de modă pnk casual, lansat pe piaţa locală în urmă cu mai bine de un deceniu de două surori - Patricia Niculae şi Georgiana Curuia - se pregăteşte să facă primii paşi către pieţele internaţionale după ce afacerile pe piaţa din România urmează un trend ascendent.
 
„Ne aflăm în fazele incipiente ale extinderii noastre internaţionale şi suntem convinse că acesta va fi un nou şi un important vector de creştere pentru pnk casual“, spune Patricia Niculae, una dintre acţionare şi executive managerul companiei.
 
Ea adaugă faptul că pnk casual este un brand care a avut o evoluţie pozitivă încă de la lansare. „De-a lungul timpului, am reuşit să ne adaptăm situaţiilor de piaţă şi să ne menţinem pe un trend ascendent. În ceea ce priveşte 2015, acesta s-a dovedit a fi un an bun pentru noi, cu o creştere substanţială a vânzărilor, rezultată atât din eficientizarea magazinelor proprii, cât şi din consolidarea vânzărilor online.“ Per total compania estimează o creştere a cifrei de afaceri în 2015 de aproximativ 30% comparativ cu anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO