Polonezii de la Pepco au ajuns la peste 50 de magazine, iar afacerile s-au apropiat de 70 mil. lei anul trecut

31 aug 2016 Autor: Cristina Rosca

Retailerul polonez Pepco a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2014 şi s-a extins rapid ajungând să acopere oraşele mari şi medii cu peste 50 de magazine, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul propriu.

 
Compania a acoperit rapid aproape toată ţara cu un format de magazine care pariază pe preţuri mici. Astfel, retailerul s-a putut extinde atât în Bucureşti şi oraşele mari, dar şi în provincie în centre urbane mai mici precum Câmpina sau Sfântu Gheorghe.
 
Expansiunea rapidă şi pariul pe preţ au dus afacerile Pepco la aproape 70 mil. lei anul trecut, în primul an întreg de funcţionare. Compania Pepco Retail a obţinut şi un profit de 2,4 mil. lei cu 202 salariaţi.
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 31.08.2016

 
Cuvinte cheie:
magazine
, afaceri
, polonezi
, trecut
, apropiere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide