Retail&Agrobusiness

Polonezii de la Pepco au ajuns la peste 50 de magazine, iar afacerile s-au apropiat de 70 mil. lei anul trecut

Intrarea în România a brandului s-a făcut după ce brandul a cucerit deja pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria

Intrarea în România a brandului s-a făcut după ce brandul a cucerit deja pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria

Autor: Cristina Roşca

31.08.2016, 00:05 1556

Retailerul polonez Pepco a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2014 şi s-a extins rapid ajungând să acopere oraşele mari şi medii cu peste 50 de magazine, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul propriu.

 
Compania a acoperit rapid aproape toată ţara cu un format de magazine care pariază pe preţuri mici. Astfel, retailerul s-a putut extinde atât în Bucureşti şi oraşele mari, dar şi în provincie în centre urbane mai mici precum Câmpina sau Sfântu Gheorghe.
 
Expansiunea rapidă şi pariul pe preţ au dus afacerile Pepco la aproape 70 mil. lei anul trecut, în primul an întreg de funcţionare. Compania Pepco Retail a obţinut şi un profit de 2,4 mil. lei cu 202 salariaţi.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO