Retail&Agrobusiness

Praktiker şi-a majorat vânzările cu 12% în T1 şi se gândeşte la noi magazine

Praktiker şi-a majorat vânzările cu 12% în T1 şi se...

Autor: Andreea Neferu

07.05.2015, 16:01 557

Retailerul de bricolaj Praktiker, controlat de antreprenorul de origine turcă Omer Susli, şi-a majorat vânzările cu 12,4% în primul trimestru al acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul de clienţi a crescut cu 8,8%, iar valoarea coşului mediu cu 2%.

“Ne-a ajutat faptul că am început să punem un accent tot mai mare pe zona de casă şi grădină. Ne concentrăm să creştem profitabilitatea magazinelor existente, ba, mai mult, avem în plan extinderea reţelei, fiind deschişi la oportunităţi noi”, a spus Susli. În prezent, compania are 28 de magazine la nivel naţional, majoritatea în spaţii închiriate, pe care Susli însă ar vrea să le cumpere.

Praktiker a avut anul trecut afaceri de 588 de milioane de lei, în uşoară creştere faţă de 2013, reuşind să revină pe profit net de 90 de milioane de lei, după pierderi de 72 de milioane de lei în anul anterior.

Praktiker concurează pe piaţa locală cu retailerii Dedeman, Bricostore (Brico Depot), Ambient, BauMax, Leroy Merlin şi Hornbach.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO