Premieră în retail: Carrefour lansează un chatbot prin care utilizatorii pot aplica pentru un job

6 mar 2018 Autori: Dan Straut , Mediafax

Carrefour România a lansat marţi primul chatbot (cameră de dialog tip chat) al reţelei, iar noua opţiune este disponibilă în aplicaţia Facebook Messenger şi are trei secţiuni: Cariere, Magazine şi Sesizări. Camera de chat permite utilizatorilor căutarea unui job în companie.

Chatbot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistenţă pe tot parcursul procesului de aplicare, dar şi informaţii despre magazinele Carrefour din proximitate. Acesta mai funcţionează şi ca platformă de feedback, în interacţiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.

Platforma are la bază noi modalităţi de utilizare a tehnologiilor digitale, pentru a oferi o experienţă îmbogăţită utilizatorilor. În acest fel, secţiunea Cariere ajută candidaţii să aplice pentru un post în cadrul companiei, în funcţie de locaţie, dar şi de preferinţe în ceea ce priveşte formatul de magazin.

Dialogul online este structurat astfel încât să uşureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele de job sunt actualizate în timp real printr-o sincronizare permanentă cu secţiunea de Cariere de pe site-ul magazinului.

Utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziţie vacantă, urmând să fie contactaţi în momentul în care un post devine disponibil.

Camera de chat oferă asistenţă clienţilor care îşi doresc să localizeze rapid unităţile Carrefour prin secţiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informaţii de contact. De asemenea, clienţii au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-şi optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locaţia magazinului selectat, prin Google Maps.

Cea de-a treia secţiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experienţele clienţilor în cadrul unităţilor din reţeaua Carrefour.

Chatbot-ul Carrefour este singura astfel de iniţiativă din industria românească de retail, menţionează administratorii platformei.

 
Cuvinte cheie:
TEHNOLOGIE
, CARREFOUR
, RETAIL
, utilizatori
, aplicare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide