Retail&Agrobusiness

Preţul laptelui de consum a început să crească după şase luni „pe minus“

Preţul laptelui de consum a început să crească după...

Autor: Mădălina Panaete

02.02.2016, 07:00 724
Preţurile a două branduri de lapte - Napolact (1 litru - 1,5%grăsime) şi Zuzu ( 1 litru - 1,5% grăsime) - au crescut faţă de 21 octombrie anul trecut în medie cu 2%, în condiţiile în care în lunile anterioare preţurile produ­selor erau pe o pantă ascendentă, conform indexului alimentar al ZF, care a luat preţurile din magazine online înainte şi după reducerea TVA.
 
Indexul ZF nu are pretenţia de a fi un indicator statistic, este o cercetare simplă realizată lunar cu mijloace jurnalistice şi are la bază doar informaţii disponibile pe site-urile magazinelor care vând şi online.
 
Indexul nu ia în considerare promoţiile sau fluctuaţiile de preţ pentru anumite alimente. De asemenea, cuprinde o varietate foarte mică de produse în condiţiile în care pe piaţă sunt disponibile mai mult de 20 de branduri de lapte.
 
Astfel, cea mai mare creştere a consemnat-o produsul Napolact, de 5,4% în perioada 21 octombrie 2015 – 1 februarie 2016 în magazinul online Cora Drive.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO