ZF index alimentar

Preţul laptelui de consum a început să crească după şase luni „pe minus“

2 feb 2016 Autor: Mădălina Panaete

Preţurile a două branduri de lapte - Napolact (1 litru - 1,5%grăsime) şi Zuzu ( 1 litru - 1,5% grăsime) - au crescut faţă de 21 octombrie anul trecut în medie cu 2%, în condiţiile în care în lunile anterioare preţurile produ­selor erau pe o pantă ascendentă, conform indexului alimentar al ZF, care a luat preţurile din magazine online înainte şi după reducerea TVA.
 
Indexul ZF nu are pretenţia de a fi un indicator statistic, este o cercetare simplă realizată lunar cu mijloace jurnalistice şi are la bază doar informaţii disponibile pe site-urile magazinelor care vând şi online.
 
Indexul nu ia în considerare promoţiile sau fluctuaţiile de preţ pentru anumite alimente. De asemenea, cuprinde o varietate foarte mică de produse în condiţiile în care pe piaţă sunt disponibile mai mult de 20 de branduri de lapte.
 
Astfel, cea mai mare creştere a consemnat-o produsul Napolact, de 5,4% în perioada 21 octombrie 2015 – 1 februarie 2016 în magazinul online Cora Drive.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 02.02.2016

 
Cuvinte cheie:
lapte
, crestere
, pret
, consum
, incepere
, preturi
, grasime
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide