Retail&Agrobusiness

Prima investiţie offline a Cora din ultimii trei ani

Prima investiţie offline a Cora din ultimii trei ani

Autor: Cristina Roşca

15.09.2016, 00:05 3091
Retailerul franco-belgian Cora, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 11 magazine, a investit 2 milioane de euro în extinderea hipermarketului din mallul City Park Constanţa.
 
Aceasta este prima investiţie din offline a companiei în ultimii trei ani, în toamna lui 2013 compania inaugurând ultimul său magazin. Între timp Cora a şi închis o unitate în România, la Arad, astfel că mai păstrează în România doar 11 hipermarketuri, fiind unul dintre cel mai puţin extinşi retaileri din comerţul modern local.
 
„Noul cora City Park, care se măreşte odată cu împlinirea a cinci ani de la deschidere, are o suprafaţă de aproape 6 000 mp faţă de 4 000 mp ini­ţial, ceea ce ne-a permis să regândim total structura hipermarketului“, a declarat Cristian Năs­­tase, directorul magazinului. Deşi a anunţat pla­nuri im­por­tante de creştere offline, reţeaua a blocat pro­cesul în 2013, unele terenuri deja cum­pă­rate fiind acum goale, iar unele lucrări deja înce­pute fiind în stand-by. De altfel, retailerul franco-bel­gian a frânat expansiunea în România încă de la finalul lui 2013 deoarece acţio­narii grupului franco-belgian erau nemulţumiţi de rezultatele financiare, potrivit unor surse din piaţă.  Reprezentanţii Cora au confirmat anterior informaţiile privind blocarea procesului de expan­siune, însă nu ofereau motivele care stau în spatele deciziei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO