Producătorul Alexandrion atacă piaţa de sucuri şi cafea. „Suntem în discuţii pentru extinderea portofoliului“

1 mar 2016 Autor: Mădălina Panaete

Răzvan Vasile, director comercial al Alexandrion Grup România

Până la finalul anului, dacă nu, chiar mai devreme, vrem să fim în locaţiile HoReCa high şi cu gama de produse nonalcoolice.

Alexandrion Grup România, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, vrea să intre pe segmentul de distribuţie a unor produse precum cafea, apă sau băuturi răcoritoare, având în prezent discuţii pentru extinderea portofoliului de produse.

„După 21 de ani, a venit momentul să facem acest pas, pe care îl pregătim de ceva vreme, însă ne-am dorit să facem totul ca la carte şi să studiem foarte bine piaţa în prealabil. Am început deja discuţiile cu posibili parteneri cu care am putea colabora în acest sens. Deocamdată nu am bătut palma cu nimeni şi rămânem deschişi dis­cuţiilor“, a declarat Răzvan Vasile, director comercial la Alexandrion Grup România.

Anul trecut, compania a investit peste un milion de lei în dezvoltarea unui departament de vânzări dedicat seg­mentului HoReCa high. Astfel, distribuţia produselor non-alcoolice se va adresa atât acestui segment, cât şi lanţurilor de retail. Decizia luată de producător vine în contextul în care tot mai mulţi jucători îşi extind portofoliile de pro­duse în încercarea de a găsi noi segmente care să le aducă majorarea vân­zărilor.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.03.2016

 
Cuvinte cheie:
Alexandrion
, cafea
, producator
, extindere
, portofoliu
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide