Retail&Agrobusiness

Producătorul Alexandrion vrea să-şi mărească prezenţa la export. „Discutăm intrarea pe alte zece pieţe“

Nawaf Salameh, preşedinte şi fondator al Alexandrion: Estimez o creştere în jur de 15% în 2015 faţă de perioada anterioară

Nawaf Salameh, preşedinte şi fondator al Alexandrion: Estimez o creştere în jur de 15% în 2015 faţă de perioada anterioară

Autor: Mădălina Panaete

17.02.2016, 00:08 945

Alexandrion Grup România, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, exportă în prezent produse precum Alexandrion sau Brâncoveanu pe circa 18 pieţe din Europa, Asia şi America, livrările în străinătate reprezentând  5% din producţie.

„Suntem în discuţii cu parte­nerii noştri pentru a intra pe alte zece pieţe. Avem capa­citate de producţie suficientă pentru a livra şi la export, dar nu ne grăbim, vrem să facem totul bine. Fabrica lucrează în prezent la sub 10% din capacitate şi avem infrastructura necesară pentru că unitatea din comuna Bucov a fost gândită de la început pentru a produce zeci de ani“, a declarat într-un interviu acordat ZF Nawaf Salameh, preşedinte şi fondator al com­paniei, care deţine o unitate de pro­ducţie a băuturilor spirtoase lângă Ploieşti, judeţul Prahova.

Compania a încheiat de-a lungul timpului mai multe parteneriate prin care importă mărci din portofoliul unor companii precum Synergy Group (vodca Beluga), Camus (coniac) sau William Grant & Sons (whisky-ul Grant’s), însă colaborează cu aceştia pentru comercializarea produ­selor din portofoliul Alexandrion Grup România pe pieţele-cheie.

„De exemplu, cu Synergy Group vom colabora în 15-20 de ţări. Noi îi ajutăm în Moldova şi România, iar cu ei, în afară de ţara lor natală -Rusia, vom merge împreună pe acelaşi sistem de distribuţie“, a adăugat executivul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO