Retail&Agrobusiness

Producătorul berii Timişoreana: Consumatorul român a trecut de etapa PET-ului

Tudor Ghiurcă, senior brand manager al Timişoreana: Categoria berii la PET a fost în câteva luni în scădere. Piaţa  berii este într-un moment bun

Tudor Ghiurcă, senior brand manager al Timişoreana: Categoria berii la PET a fost în câteva luni în scădere. Piaţa berii este într-un moment bun

Autor: Mădălina Panaete

17.03.2017, 00:05 1034

Creşterea economică de aproape 5 % anul trecut şi majorarea veniturilor românilor s-a văzut şi în piaţa berii, astfel că vânzările în volum au fost pe o pantă ascendentă anul trecut, iar consumatorii au început să se îndrepte tot mai mult către segmentul premium. 

„Consumatorul român de bere este mai educat, este mai pretenţios, iar categoria de bere din România devine mai matură, mai aşezată. Consumatorii români au trecut de etapa PET-ului. Dacă ne uităm în magazine, vedem di-v­ersitate, vedem foarte multe produse. Iar consumatorii de bere îşi doresc să aibă experienţe de consum mai bune“, a spus Tudor Ghiurcă, senior brand manager Timişoreana, marcă deţinută de Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere local ca vânzări. 

Piaţa berii a terminat anul 2016 pe creştere, acesta fiind al doilea an consecutiv de creştere după alţi doi în care consumul de bere a fost pe o pantă descendentă. Deocamdată nu sunt disponibile cifrele de creştere a consumului anul trecut, însă în 2015 fiecare român a consumat în medie 80 de litri de bere, faţă de 74 în anul anterior, potrivit datelor Asociaţiei Berarii României, care grupează multinaţionalele din industrie. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO