Producătorul berii Timişoreana: Consumatorul român a trecut de etapa PET-ului

17 mar 2017 Autor: Mădălina Panaete

Creşterea economică de aproape 5 % anul trecut şi majorarea veniturilor românilor s-a văzut şi în piaţa berii, astfel că vânzările în volum au fost pe o pantă ascendentă anul trecut, iar consumatorii au început să se îndrepte tot mai mult către segmentul premium. 

„Consumatorul român de bere este mai educat, este mai pretenţios, iar categoria de bere din România devine mai matură, mai aşezată. Consumatorii români au trecut de etapa PET-ului. Dacă ne uităm în magazine, vedem di-v­ersitate, vedem foarte multe produse. Iar consumatorii de bere îşi doresc să aibă experienţe de consum mai bune“, a spus Tudor Ghiurcă, senior brand manager Timişoreana, marcă deţinută de Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere local ca vânzări. 

Piaţa berii a terminat anul 2016 pe creştere, acesta fiind al doilea an consecutiv de creştere după alţi doi în care consumul de bere a fost pe o pantă descendentă. Deocamdată nu sunt disponibile cifrele de creştere a consumului anul trecut, însă în 2015 fiecare român a consumat în medie 80 de litri de bere, faţă de 74 în anul anterior, potrivit datelor Asociaţiei Berarii României, care grupează multinaţionalele din industrie. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.03.2017

 
Cuvinte cheie:
Timisoreana
, pet
, bere
, producator
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide