Retail&Agrobusiness

Producătorul cafelei Doncafé: Creşterea competiţiei a condus la scăderea preţurilor şi implicit a vânzărilor

Producătorul cafelei Doncafé: Creşterea competiţiei a...

Autor: Mădălina Panaete

11.08.2017, 00:05 170

Anul trecut, Strauss România a raportat o cifră de afaceri de 274 milioane de lei (circa 61 milioane de euro).

Strauss România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei, a avut în primul semestru vânzări mai mici cu 8,9% faţă de perioada similară a anului trecut, scăderea fiind datorată micşorării preţurilor produselor, se arată în ultimul raport al companiei-mamă, cu sediul în Israel. Vânzările companiei s-au situat la circa 120 mil. lei (106 mil. shekeli).

„Vânzările companiei în România în moneda locală au scăzut cu circa 8,9% în primul semestru şi cu 7,8% în trimestrul II comparativ cu perioadele similare din anul precedent. Scăderea vânzărilor în lei a fost determinată în principal de creşterea competiţiei de pe piaţă, care a condus la o reducere a preţurilor”, se arată în raportul citat, unde se adaugă faptul că vânzările au fost afectate şi de deprecierea leului în raport cu moneda israeliană.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO